Czym jest kampania Adwords oraz jakie korzyści oferuje właścicielom stron?

Kampanię Adwords z czystym sumieniem możemy określić dopełnieniem pozycjonowania organicznego, które pozwala na wywindowanie naszej strony do czołowych pozycji wyników wyszukiwania. Pierwsze miejsce jest jednak zarezerwowane dla reklam. Z tego artykułu dowiesz się, na czym polega ta forma marketingu oraz na jakie korzyści może liczyć Twoja strona internetowa.
Twoja strona na szczycie wyników wyszukiwania
Osoby często korzystające z wyszukiwarki internetowej Google doskonale wiedzą, że na pierwszym miejscu zawsze jest linki sponsorowany, czyli reklama serwisu współpracującego z Google. Tak w skrócie możemy opisać możliwości oferowane nam przez kampanię Google Adwords w Warszawie. Niezależnie od pozycjonowania organicznego oraz innych czynników, nasza strona zostanie wyświetlona na pierwszym miejscu, co ułatwi pozyskanie klientów.
Reklama Adwords funkcjonuje we wszystkich usługach Google
Nie tylko wyszukiwarka Google, ale również wszystkie aplikacje tego koncernu są połączone z kampanią Adwords. W związku z tym, zasięg naszej firmy staje się globalny. Oczywiście do naszego linka dotrą jedynie ci użytkownicy, którzy w ostatnim czasie wpisali frazę wybraną przez nas przed rozpoczęciem kampanii. To duży plus, ponieważ jesteśmy w stanie zawęzić liczbę odsłon wyłącznie do grona osób, które są realnie zainteresowane naszą ofertą.
Kampania Adwords to także reklamy i bannery wyświetlane w dużych portalach i serwisach. Skuteczne pozycjonowanie stron w Łodzi bardzo często ma na celu właśnie pozyskanie użytkowników, którzy stanowią o potencjale reklamowym danej strony. Bannery wyświetlają spersonalizowane reklamy pod kątem ostatniej aktywności użytkownika w sieci. Wystarczy, że szukamy określonego samochodu na aukcji, a w kolejnych dniach bannery będą nam proponować najbardziej zbliżone wyniki wyszukiwania w ramach promowania stron związanych z kampanią Google Adwords.
Jakie zalety oferuje nam kampania Google Adwords?
Przede wszystkim błyskawiczne rezultaty. Pozycjonowanie organiczne wymaga czasu, aby uzyskać satysfakcjonujące efekty. Wie o tym każdy, doświadczony specjalista SEO. Tymczasem, reklama Adwords przynosi rezultaty od pierwszego dnia. Nie oznacza to jednak, że należy zrezygnować z pozycjonowania. Kampania Adwords w Warszawie jest okresowa, a po jej wygaśnięciu, nasza strona będzie wyświetlana na pozycjach osiągniętych przez pozycjonowanie organiczne.
Ile kosztuje reklama w Google Adwords?
Koszty są dostosowane do naszych indywidualnych potrzeb. Cena pozycjonowania strony w kontekście reklamy Adwords zależy od tego, ile kliknięć zbierze promowany link. Płacimy bowiem wyłącznie za wymierne rezultaty w postaci odsłon promowanego linku. Kampanię Adwords warto zlecić specjalistom, którzy dobiorą najlepsze frazy. Warto zatem uwzględnić koszty zatrudnienia doświadczonego specjalisty SEO.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski