Powiat Będzin: Informacja o pracy Starostwa
Szanowni Państwo,
Od 22 kwietnia obowiązuje rozporządzenie znoszące część ograniczeń związanych z koronawirusem i odmrażające administrację. Określono w nim katalog spraw, które powinny wykonywać urzędy. Informujemy, że od momentu wprowadzenia obostrzeń związanych z sytuacją epidemiologiczną, Starostwo Powiatowe w Będzinie na bieżąco obsługuje Interesantów i załatwia sprawy zgodnie z obowiązującymi terminami.
Aby zapewnić Państwu jak najwyższy standard bezpieczeństwa, zmianie uległy kanały kontaktu. Zalecamy ograniczenie osobistych wizyt do minimum - z pracownikami kontaktować się można drogą telefoniczną, mailową i poprzez ePUAP. W obu budynkach Starostwa Powiatowego w Będzinie (przy ul. Jana Sączewskiego 6 i ul. Ignacego Krasickiego 17) wystawione są również skrzynki do kontaktu. Choć Starostwo jest zamknięte dla Interesantów, wewnątrz budynków urzędnicy pracują dla Państwa w standardowych godzinach.
Jak postąpić na miejscu?
➡️proszę skorzystać z wniosku lub napisać na kartce, czego sprawa dotyczy,
➡️proszę napisać dane kontaktowe - imię, nazwisko, adres, telefon, e-mail (jeśli Państwo posiadają).
Urzędnik z merytorycznej komórki skontaktuje się z Państwem i poinformuje o sposobie załatwienia sprawy.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, spowodowane stanem wyższej konieczności i liczymy na zrozumienie.
Poniżej lista telefonów do najważniejszych komórek powiatowych, do których należy dzwonić załatwiając sprawy:
‼️ WYDZIAŁ POLITYKI SPOŁECZNEJ - (32) 368-07-46 oraz (32) 368-07-09 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
‼️ WYDZIAŁ KOMUNIKACJI wnioski spraw dotyczących Wydziału Komunikacji dostępne są na stronie BIP Starostwa. Sprawy można załatwiać poprzez platformę e-puap, drogą listową, natomiast informacje telefoniczne pod nr: rejestracja pojazdów; (32) 368-07-95, 97 i 99, prawa jazdy: (32) 368-07-90, transport: (32) 368-07-98 lub mailowo pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
‼️ WYDZIAŁ ARCHITEKTURY - wzory wniosków umieszczono na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa. Wszelkie sprawy można załatwiać drogą listową, bądź poprzez platformę e-puap. Informacji udziela się pod następującymi numerami telefonów:
32 368 07 71 - realizacja inwestycji drogowych
32 368 07 72 - Gmina
Będzin
32 77 87 825 - Gmina Czeladź
32 368 07 74 - Gmina Psary
32 368 07 74 - Gmina Wojkowice
32 368 07 73 - Gmina Bobrowniki
32 368 08 06 - Gmina Siewierz
32 368 07 59 - Gmina Mierzęcice, Gmina Sławków, zaświadczenia o samodzielności lokali;
‼️ KASA nieczynna!! wpłaty prosimy dokonywać w formie bezgotówkowej, przelewem lub przekazem pocztowym na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego.
Rachunek - dochody Starostwa Powiatowego w Będzinie - (wpłaty m.in. z tytułu: opłat komunikacyjnych, opłat za wydanie karty wędkarskiej, najmu i dzierżawy oraz sprzedaży majątku Powiatu Będzińskiego)
17 8438 0001 0020 0656 2000 0100 - Bank Spółdzielczy w Będzinie
Rachunek - dochody Skarbu Państwa - (wpłaty m.in. z tytułu rocznych opłat za użytkowanie wieczyste gruntu, trwałego zarządu, czynszu dzierżawnego, najmu oraz bezumownego korzystania z nieruchomości)
46 8438 0001 0020 0656 2000 0160 - Bank Spółdzielczy w Będzinie
Rachunek - Wadia i zabezpieczenia umów
59 8438 0001 0020 0656 2000 0120 - Bank Spółdzielczy w Będzinie
Rachunek - dochody z tytułu opłat geodezyjnych - (wpłaty z tytułu opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne)
38 8438 0001 0020 0656 2000 0110 - Bank Spółdzielczy w Będzinie
‼️ WYDZIAŁ GEODEZJI - Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
tel.: 32 368 07 65, fax: 32 368 07 64, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Referat Ewidencji Gruntów tel.: 32 368 07 61, 32 368 07 66, fax: 32 368 07 64 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
‼️ GEOLOG POWIATOWY - wszelkie informacje związane z zadaniami z zakresu geologii można uzyskać pod numerem telefonów Wydziału Środowiska i Leśnictwa: 32 368 07 775, 776 oraz 777;
‼️ BIURO GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - udziela informacji telefonicznie: - w zakresie użytkowania wieczystego, w tym opłat z tego tytułu, służebności tel. 32 368 07 85, - w zakresie sprzedaży, dzierżawy, najmu, wycinki drzew tel. 32 368 07 84, - w zakresie wejść w teren - tel. 32 368 08 07;
‼️ WYDZIAŁ PROMOCJI POWIATU - wszelkie informacje dotyczące spraw związanych z zadaniami Wydziału można uzyskać pod numerem telefonu 32 368 07 40 oraz drogą mailową pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pisma przesyłać można również drogą pocztową na adres Starostwa Powiatowego ul. Jana Sączewskiego 6, 42-500 Będzin;
‼️ POWIATOWY KONSERWATOR ZABYTKÓW - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
‼️ POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW - Poradnictwo konsumenckie wykonywane jest wyłącznie telefonicznie na nr tel. 32 368 08 03 i mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Formularze wniosków o interwencję konsumencką dostępne są w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego, Będzin, ul. Krasickiego 17 (parter) oraz na stronie internetowej powiatu będzińskiego powiat.bedzin.pl/component/content/article/121-starostwo-kat/rzecznik-konsumentow-kat/3432-wniosek-o-interwencje;
‼️****BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - tel.: 32 368 08 05, fax: 32 368 08 05, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
‼️****BIURO OBSŁUGI PRAWNEJ - udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego odbywać się będzie wyłącznie telefonicznie albo za pośrednictwem innych środków porozumiewania się na odległość (np. poczta elektroniczna, komunikator internetowy). Więcej informacji można uzyskać pod numerem tel: 32 77 87 884 oraz na stronie www.bip.powiat.bedzin.pl/bipkod/12673897
Wniosek - zgłoszenie porady na odległość
‼️ BIURO RADY - 32 368 07 06;
‼️****WYDZIAŁ INWESTYCJI, ROZWOJU I NADZORU WŁAŚCICIELSKIEGO - 32 368 07 88;
‼️ WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I LEŚNICTWA - wzory wniosków są umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa. Telefony do kontaktu z wydziałem: (32) 368 07 75 oraz (32) 368 07 77.
‼️ WYDZIAŁ KADR I ORGANIZACJI - 32 368 07 19 - sprawy organizacji, 32 368 07 18 - sprawy kadrowe;
‼️****WYDZIAŁ ZDROWIA I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - wnioski w wersji elektronicznej można pobrać pod adresem powiat.bedzin.pl/ngo/171-ngo-kat/305-wid-ngo-art Opłat za dokonanie czynności administracyjnych można dokonać drogą elektroniczną na numer konta Urzędu Miejskiego w Będzinie (wpłaty z tytułu opłaty skarbowej): 56 1050 1142 1000 0023 1332 6106 - ING Bank Śląski S.A. Wnioski wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty należy wysłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 32 77 87 820, 32 77 87 828;
Zapraszamy także do zapoznania się z instrukcją korzystania z platformy ePUAP.
Starostwo Powiatowe w Będzinie, http://powiat.bedzin.pl/, http://powiat.bedzin.pl/aktualnosci/4141-informacja-o-pracy-starostwa2
Autor: krystian